fru mamma fotograf

Facit

Publicerad 2008-05-30 18:40:31 i Livet,

Tyvärr va gissningarna fel men väldigt
underhållande :o)
Så här:
vaknade 5.30, inte så bra eftersom
jag skulle vara på jobbet 5.45!
Åkte väääääldigt fort, inte 115km/h
men snabbt. Kom fram 5.50.
När sen städaren kom mådde han
så dåligt att jag till slut fick ringa 112!

Intensiv morgon kan jag säga.
Blev även frukost en sista gång
med Emma innan hon for och flytta
upp tll Kalix. Tråkigt. för mig. kul för
henne, men jag förstår henne. Jag
skulle oxå flyttat om jag va hon.


Nu ska vi hitta på ngt nice att äta.
Eller så blir det ngt köpt.... =)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-05-30 20:50:52

Du, jag blir glad av att du förstår mig att jag flyttar hem!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;