fru mamma fotograf

Mor & dotter-eftermiddag

Publicerad 2008-03-13 14:02:45 i Livet,

Om några timmar kommer mor min till storstan =)

Pappa är nog redan här? Genom jobbet....
Ska va hos oss till lördag och de ska bli
supernice! Har inte setts sen jul så det är ju
ett tag sen... En sak som är konstig är att när
jag bodde hemma så va jag mest en jobbig
tonårsdotter med väldigt häftigt humör och
temperament och pratade inte alls mycket
med mamma - nu rings vi nästan varje dag!
Galet.... men kanske inte så konstigt egentligen?
Jag kanske helt enkelt har mognat nu?! haha
Fast ibland måste man vara ifrån någon för
att upptäcka hur mycket den personen
verkligen betyder för en? Älskar verkligen
min familj massa mycket så förra helgen
tillsammans med syskonen + denna helg
med päronen kommer bli de två bästa
helgerna på länge :)





14 min tills jag slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;