fru mamma fotograf

Malmö

Publicerad 2008-03-09 22:24:24 i Livet,

Hemma igen efter en suuuuperniceig helg i skåneland och i Malmöstad =)
Jag åkte dit i torsdags efter jobbet, 4h på Swebus! yey.. fast de gick ganska bra, sov mesta delen.
Alfred va lite blyg för mig i början men sedan tinade han upp o va jättegosig och visade alla sina trick, dvs GÅ! HAn har blivit jätteduktig!
I fredags träffade jag Marcela en stund, hade en mysig fika och lite väninneprat =) Senare på kvällen kom Johan & Madde och Björn.
Hela helgen har verkligen vart kanon, jag och Björn ahde en mysig, slappardag på stan i lördags. Shoppade lite och njöt av vårsolen och idag har vi varit på Hus & Hemmässan.

Nu ska jag se på Wallander, spännande!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;