fru mamma fotograf

Ledig dag....NOT!

Publicerad 2008-03-05 20:16:27 i Livet,

Idag tänkte jag vakna upp till en härlig ledig dag tillsammans med Björn. Men icke... vaknade av tfn och fick åka och jobba istället... men jag behöver pengar + att jag hann göra lite grejer som jag skulle gjor timorrn annrs. Och så tycker jag ju om att jobba där =)
Imorrn ska jag åka till Malmö -äntligen! Ska bli så mysigt och roligt att träffa Alfred, han går nu oxå =) Såklart kul att träffa Malin, Svante, Johan & Madde oxå...
Nu har jag ätit thaisoppa med kyckling och avocado och om 45min är det Topmodel! Ser fram emot :)

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2008-03-09 15:59:13

ÅHH!
vad kul!
ta hand om dig och ha det super!
krAaamar

Postat av: ämma.

Publicerad 2008-03-09 20:26:29

eliiin!!! vad roligt att du har börjat blogga igen :)
helt sjuukt vad jag saknar dej. tänker du komma hit snart? vi är ju så dåliga på att tajma in en Göteborg-helg:P

ta hand om dej iallafall!
kramar!!

Postat av: Jacob

Publicerad 2008-03-09 22:29:49

HEEEEEEEEEEEEEJ!!!!
Vad roligt att få höra lite hur du har det! Det vore jättekul att komma och hälsa på er nån helg, men vi får se när det blir av ;)
Jag ville också säga att jag har läst ut boken "Fallet Jesus" som jag fick av dig och Björn när jag döpte mig och den var riktigt bra :)

Ha det jättebra!!!!

PS. Jag har också gjort blåbärsscones och dom såg väldigt lustiga ut men dom blev väldigt goda =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;