fru mamma fotograf

Dejt!

Publicerad 2008-03-02 14:04:24 i Livet,

Jobbat både igår och idag.. inget emot det egentligen, förutom att alal andra e lediga då... men jag trivs så himla bra på mitt jobb =) Goa arbetskamrater och härlig stämning på centret. Och jag som va så glad i fredags med vårväder och allt, igår var det SNÖ ute! Jag vet, SNÖ! Galet alltså.. men de e ju Gbg så den va ju borta lika fort som den kom.

Idag blev det träning igen eftersom de inte vart ngn box igår. Nytt program och ny musik, kändes kul och fräscht! Kanske ska säga att det va Bodypump jag tränade oxå =) Imorrn jobbar jag eftermiddag/kväll och tisdag likaså...  ledig onsdag och bytt pass på torsdag, jobbar förmiddag istället för eftermiddag för kl 15 ska jag åka buss till MALMÖ!  Ner och hälsa på systeryster och familjen + att bror Johan och Madde kommer dit med. Björn jobbar till 16 på fredag så han kommer senare.... lääääängtar!

Längtar gör jag oxå efter min lön... inte kommit än, struligt men jag ska till stan idag ändå, iofs bara byta ett plagg på Lindex men jag har även en dejt (med Björn såklart!) kl 17.30 =)

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;