fru mamma fotograf

40 mil för en klippning

Publicerad 2008-03-12 12:20:33 i Livet,

Sådärja! Då har jag beställt klipptid + slingor... i Finspång!
Galet att åka 40 mil för att fixa håret, det kan man kalla dyr klippning!!
Men sanningen är att jag inte vågar gå till ngn här i Gbg, inte än iaf.
Fick reda på att Katarina, som klippt mig på "På Håret"
(varför heter det på föressten?!?) öppnat egen salong så jag
ringde dit. De har egentligen stängt på långfredagen men
hon gör ett undantag och klipper och färgar mig ändå!
Sååå himla gulligt!  
Blir alltid nöjd när jag går till henne och hon vet vad jag passar i osv. 
Velar dock emellan att slinga ljust eller färga mörkt, vad tycker ni?
Ljust kanske är bättre med tanke på våren och sommar och SOL!?
Men om någon har tips på en alldeles utomordentlig
och bra frisör i Göteborg tas tips gärna emot =)

Så.... alltså är jag i Finspång långfredag & påskafton!!!
Hoppas att jag hinner få träffa några av "mina" kära ungdomar?!?

Saknar dem så himla mycket! 


 [back to work]

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-03-12 16:30:52

Jag klipper mig på black and white på kvilletorget hos frisören Josefine.. Hon är kanonduktig och noga.. För en klippning och slingning tar hon ca 925:-

Postat av: Fri_a

Publicerad 2008-03-12 20:46:01

JAAAAA!!!!
Hoppas bara jag är hemma då, längtar ju så sjukt efter dig!

Postat av: ELiN

Publicerad 2008-03-12 22:20:32

TAck för tipset Jessica!
Ska kolla upp det till nästa klippning...

och Frida! Du mååååste ju va hemma?!?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;