fru mamma fotograf

sleepy sunday

Publicerad 2008-06-22 11:43:49 i Livet,

Det här är veeerkligen en SÖNDAG!
sovit länge, det regnar ute och man
kan gå runt i mysbyxor en hel dag!
Dock ska jag inte riktigt göra det.
Tänkte åka iväg och träna en sväng
och därefter måste vi ställa iordning
våra möbler för imorrn ska de byta
fönster i vår lägenhet. För EN gångs
skull börjar jag sent och jag kan
nästan garantera att de kommer plinga
på dörrn runt 7 imorrnbitti. Vad ska jag
göra då? Ska ju regna oxå... så en
promenad kanske inte e jättekul?

Aja... har en vädligt god vän som
säger "bekymra dig inte för morgondagen..."
så jag gör väl inte det då =)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2008-06-22 19:00:01

halloe.. jodo jag e i engalnd.. i torquay, s;dra england.. mycket mysig stad (: ska va har i tva veckor till o sen drar vi till london tva dar innan vi hamnar i varat alskade hemland igen ;)



kramaar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;