fru mamma fotograf

Pigg!

Publicerad 2008-06-26 06:55:28 i Livet,

Ny rutin.
Tvätta håret och föna det på kvällen -
gå upp 15 min senare!
Idag gick jag upp 05.15, och var faktiskt
hyfsat pigg! (hur man nu kan va det?)
Och håret var bara att sätta upp i en tofs,
sminka mig lite, på med kläder och GÅ!
Skönt att knappt behöva 25 min på morgonen
och bli klar, varför har jag inte tänkt på det innan?

Pigg idag också. Kanske för att jag längtar
tills imorgon då jag är ledig och får sovmorgon =)
Eller kanske för att det idag efter pumpen bjuds
på frukost - så även för mig och Per har inhandlat
massa mumsigt tills idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;