fru mamma fotograf

OJ!

Publicerad 2008-06-05 23:54:34 i Dagens paket,

nu har jag inte hunnit skriva på några
dar och givetvis har det hänt MASSA
på dessa dagar!


Igår åkte vi till Finspång efter en hård
arbetsdag (4h)  =)  
Vart fullt upp här hela dagen inför
studentfirandet av Olof så de e
riktigt skönt att bara sitta ner och
ta det lugnt nu..
Har ju så många vänner här så
det va grymt roligt att träffa dem och
chilla lite!  men helgen är ju inte
slut ännu så vi får se va som bjuds
i kommande dagar 3 :)





I tisdags vann jag en interntävling
på jobbet, trodde jag aldrig så jag
är gryyyyyyyyyyyyyyyymmelens glad
ska jag säga. Däremot blev jag
jätteledsen igår över ett oväntat
besked men det får vi ta ngn annan
gång.


Nu somnar jag snart så nu ska jag
gå och sussa. Bilder får ni njuta av
senare....


Bon soir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;