fru mamma fotograf

Främling i mitt hem!!!

Publicerad 2008-06-23 20:24:55 i Livet,

Jag som trodde jag skulle ha sovmorgon idag.
Tji fick jag!
Kom nämligen en lapp i brevinkastet i torsdags
om att  "på måndag ska vi byta fönster i er lght
och behöver därför tillgång till den under dagen".
NÄR de skulle komma stod det inget om, men
i grannarnas har de startat runt 06.30 så de var
 det som jag väntade mig i morse oxå. Man vill ju
gärna inte ligga i sängen när de kommer så de va
bara att knata upp strax innan sju och invänta invasionen
som blev senare än jag förutspått, kom inte förrän
runt 8. Gick in i sovrummet och bar ut fönstret.
Sen dröjde det ca 1 1/2 timme till innan de började
med de andra två.
Kände mig så i vägen (i mitt eget hem!) så jag åkte
och tränade istället.
Sen har jag jobbat.
I love my job!
Men det är ändå skönt att jag slutar om 35 min =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;