fru mamma fotograf

Ajsing Bajsing

Publicerad 2008-06-19 12:12:00 i Livet,

Igår när jag skulle lägga mig upptäckte
jag en stor blöt pöl i sängen.
Det va inte jag... men lilla Roxy hade
av någon anledning bytt ut sin vanliga
toa mot min säng. Not so fresh.
Särskilt inte kl 23 när jag precis räknat ut
att jag iaf skulle få 6h sömn. Blev väl 5 kanske.

Mår lite krasst idag. Varför blir det alltid så
när man ska vara ledig. Har ca 3h kvar här
för dagen och sen jobbar jag inte förrän
på måndag! Då vill jag ju inte vara sjuk.





Idag är det en speciell tjejs födelsedag...
(min är 15 april så nej, det är inte min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;