fru mamma fotograf

Premiär!

Publicerad 2008-07-24 19:30:32 i Livet,

Äntligen har jag vart i och badat!
Ca 20 grader kanske... men det
sa mamma att det va när vi va ute
med båten också och de 20 graderna
va myyyycket kallare än dessa.
Nåja.
Vi har slappat idag ute vid Kåsjön,
ja, jag vet att det är en sjö och att
vi bor vid havet men de va grymt
gött här utan alla som vill visa upp
sig som det är på vissa andra
ställen.
Solade, badade, läste = still vaccation!
Sen blev det lite storhandling på Ica
i Allum. Lite blandat sådär med
allt i från kattsand till ngn frukt på "R"
som jag inte kommer ihåg namnet
på men som jag köpte och åt på
väg "hem" från ett surfpass på Bali.
Hoppas den är lika god här fast den
har rest långt!
Jojjomensan! Min dag har vart kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;