fru mamma fotograf

Ooops I did it again...

Publicerad 2008-08-01 09:54:01 i Livet,

Det är alltså någe speciellt
med mig och alla dessa bilar!
Små incidenter har hänt
genom åren med bl.a
inlåsta nycklar, isflak på
motorhuven och igår var
nycklarna heeeelt spårlöst
borta!!! Letade verkligen
överallt utan att lyckas hitta
dem, sen kom Björn hem och
då leta vi lite till. Alla kläder,
påsar, väskor, möbler -allt
vändes upp-och-ned men
inga nycklar!
Sen slog mig en tanke ganska
hårt när jag bar upp tvätten
om var de kunde vara och
mycket riktigt, i mina vita skor!
Där låg dem...





Kommentarer

Postat av: Jacob

Publicerad 2008-08-01 11:39:41

Lurigt det där med nycklar, dom kan gömma sig väldigt bra ibland! Jag blev jätteglad när jag fick ditt sms på min namnsdag, så tack för det! Hoppas allt är bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;