fru mamma fotograf

Stress

Publicerad 2008-04-25 13:55:02 i Livet,

Fastän jag är ledig idag har
jag stressat mest hela dagen...
Tvättat, städat, diskat och det
värsta -vart på BILTEMA!
Tillsammans med alla andra
göteborgare som fått lön
kändes det som.
Förstår inte heller varför jag
aldrig kan lära mig att hitta till
Backaplan på det sätt man
ska.
MItt sätt är att åka fel på E6, svänga
av vid Stigs Center och ta mig
via ett bostadsområde ner till
rondell och där brukar jag tänka
"var ÄR jag?!!?"  I samma sekund
ser jag en liten kiosk där jag
första gången jag körde fel
frågade om vägen och kom rätt.
Så när jag är i den rondellen och
jag tror att jag är helfel så vet
jag att jag är rätt =)
LÄtt som en plätt va?!

Björn slutar om 30 min och
tanken (var god) var att jagskulle
hämta honom och att vi åker
direkt men med 30 min kvar och
jag ska packa, tvätta klart (torkrummet),
stryka, köra förbi jobbet INNAN
jag hämtar honom börjar jag tro
att jag ej kommer hinna...
Inte ätit heller..
och du bloggar?!?!?

jupp  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;