fru mamma fotograf

Solen

Publicerad 2008-04-19 16:53:13 i Livet,

skiner och det är en härlig lördag
må jag säga!
Dagen börjades med en promenix i
härligt Kortedala och intogs därefter
med frukost.
En sväng till stan har dte blivit idag
med. Sen som alltid är jag och köpte
paket först idag(!) till Björns födelse-
dag som är imorrn!
KUnde även byta mina skor för
andra gången...så här va de:
Fick ett par jättefina dansskor av
Björn när jag fyllde år, tyvärr va de en
stl för små så jag kunde inte ha dem
och de fanns heller inte kvar i ngn butik
i annan stl. Så. I torsdags gick jag
till stadium och bytte till ett par helt
andra skor istället, testade dem och
de kändes jättebra. Tills. Igår!
För då drog jag på mig pjucksen och
skulle iväg på möte men då var de
alldeles för stOOOra!  Grejen va att
på Stadium testade jag dem med
sportstrumpor och igår skulle jag ha
vanliga nylon. Men idag har jag bytt
igen då...  snurrigt men allt fick ju ett
lyckligt slut =) 




Ha nu en alldeles utomordentligt
skön lördagkväll!

Kommentarer

Postat av: Jacob

Publicerad 2008-04-20 13:28:18

Hej! Du får hälsa stort grattis till björn från mig!
Väldigt vad tätt alla fyller år nu, du fyllde nyss
och sen var det emma och nu björn och sen jag :D

Kika in på min blogg så får du se vad som hände
på lördagkvällen i finspång ;)

Ha det bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;