fru mamma fotograf

Saknar

Publicerad 2008-04-20 14:14:38 i Livet,

allt och alla.
Jacob tyckte jag skulle
läsa hans blogg så jag
vet vad som hände igår
i Finspång. Men då kommer
jag bara att sakna alla ännu
mer ju. Föressten! jag vet
redan, de va väl maskerad
har jag för mig att Emma
redan bloggade om igår?
Jacob du måste va tidigare
på att uppdatera! Men jag
kommer säkert kika där oxå-
nyfiken som jag är.

Cykel & core blev det i morse
+ ett ryggpass med Cathrine,
trevlig tös det där.
Eftermiddagen kommer va
ganska lugn. Ska ta och
göra lite picknickmat och
överraska Björn på jobbet
och åka ut till havet tänkte jag.

 Det blir hääääääääääääärligt!

Kommentarer

Postat av: ämma.

Publicerad 2008-04-20 14:30:32

vi saknar dej också!! massor!!
kommer du hit nästa helg? :)

Postat av: Jacob

Publicerad 2008-04-20 19:04:32

haha, jag får försöka bättra mig och uppdatera lite snabbare =) tur att du inte åkte fast för Empanadas-smuggling på flygplatsen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;