fru mamma fotograf

Ny kategori!

Publicerad 2008-04-03 19:53:14 i Livet,

NU är den här!!!
Den nya kategorin... usch nu
känner jag pressen att den
måste bl så himla bra också
bra för att jag tjatat så.. Men
där! skakade jag av mig den
pressen! ha!

Iaf, när jag slutade mitt förra
jobb som ungdomsledare så
fick jag en fantastisk present
av mina ungdomar som räcker
ett heeeeeeeeeeeeelt år!
De jag gjort en påse för varje
månad
under ett helt år och
i påsen ligger en sak för vaaarje
dag!
De är heeelt otroliga!
Älskar dem mycket mycket mycket!
Så nu tänkte jag att man här ska få
följa vad jag får varje dag =)
Vad ska kategorin heta??



                                                                                 



Måste också tala om att fikan med
telenorförsäljare va trevlig. Jag vet
inte om jag vet vad han heter. Patrik?
Han ser ut som en sån som kan heta
Fredrik, men Patrik skulle också
funka.


Nu har jag varit och tränat cykel &
Core
, sååååå gött!!! Mannen min
är och tränar innebany, kommer hem
om 45min = lääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;