fru mamma fotograf

beslutsångest...

Publicerad 2008-04-10 10:32:49 i Livet,

vet inte om jag ska åka och träna eller inte...  börjar inte jobba förräns kl 15 men cykeln börjar 11.30.
sov lite väl länge idag så jag har inte hunnit med ngt av det jag skulle. Men samtidigt så tränade jag inte igår
och vill ju hinna med det idag och imorrn!
hade nästan bestämt mig för att INTE träna men då läste jag Emmas kommentar om att hon ville att jag skulle komma o träna.. o då börja jag ändra mig igen...
kanske tar bilen isf, annars måste jag åka NU för att hinna, åker jag bil kan jag åka om 40 min vilket betyder att jag hinner packa och ta in sängkläderna som jag hängde ut för en stund sedan...

så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;