fru mamma fotograf

avbrott

Publicerad 2008-04-25 08:31:16 i Livet,

datorn funkade inte hemma
igår så de blev bara bloggande
från jobbet.
Dock är dne "lagad" idag - va bara
en kabel som hade åkt ur...  haha

Kul med lite inlägg på gårdagens
och jag får väl hålla med om att jag
är lite mittemellan... fast mer åt
sommarhållet... så skönt ju när man
kan gå i t-shirt och flipflops! och såklart
ngt däremellan i form av byxor!

Idag åker vi till Finspång!!!
Ska bli väldans trevligt att träffa
alla... församlingen känns fortfarande
som en familj och alla "ungdomar"
(tycker inte om de ordet men ni fattar?)
känns som mina småsyskon så jag
hoppas att jag får se dem i helgen =)

Gick ner 8 och skulle tvätta imorse
men då va dte redan folk där!!!
Upptäckte då att min tvättid inte
var förrän 11... de strulade till sig
en del faktiskt.. men allt ordnar sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;