fru mamma fotograf

lärare-nej tack

Publicerad 2007-09-06 19:36:43 i Livet,

jahopp... det var nog ett smart drag att ta "uppehåll"
i lärarutbildningen ändå...
efter 2 lektioner igår kände
jag att "nej... lärare vill jag inte bli,
iaf inte på högstadiet".
Men nu har jag iaf kommit igenom
två dagar som högstadielärare och
fick en riktigt bra avslutning med en
8.a i eftermiddags, DE sa tom att de
hade haft kul!
Bra betyg...

Eftermiddagen förhöjdes ytterligare
med en fika med Erik (som jag ej
träffat sen mitt och Björn bröllop för
11 månader sen) och Lina (som jag inte
träffat sen studenten typ!) Helt sjukt!
De va iaf väldans trevligt, satt och fika och
tog en rejäl uppdate om vart vi gjort i våra
liv de senaste 3 åren...lr 4 kanske?
Gick ner till operan och satt o glassa
i solen en bra tag, störtskönt.
 Bara för det va ju tvungen att kolla hur
vädret ska bli till helgen men sitter nu vid Björns
kontors dator som inte verkar har flash eller ngt
sådant så kan varken kolla på smhi, aftonbladet
eller tv4...
Jag hoppas på sol ändå.


                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;