fru mamma fotograf

kaxiga 6-åringar

Publicerad 2007-09-23 19:07:49 i Livet,

Tänk vad små ord kan betyda ibland?
kom hem helt sluuuuuut i fredagskväll
från jobbet, dvs små uppkäftiga 6-åringar
som vägrar att lyssna!
Skulle ta dagens (fredagens alltså) present
och bad tyst "kan det inte bara vara
en lapp där det står att jag är snäll lr nåt?"

[ jag blev bönhörd ]

för i fredagspaketet låg en handskriven brun
magnet:  



                                                                                                                                                                   "Elin,elin världens
 bästa Elin, Elin,Elin
oj här kommer Elin
Elin, Elin, ingen faktiskt
ingen annan Elin
gillar jag så bra som dig. "



Snacka om att jag blev glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;