fru mamma fotograf

Goin RED!!!

Publicerad 2007-09-28 16:09:54 i Livet,

Som så många andra så består min outfit
av en röd top idag för att ge stöd till de i
Burma som demonstrerar för demokrati.
Problemet är väl mest att jag inte vart ute
mer idag än att jag gick till Hemköp och
köpte blåbärssoppa...  och då hade jag
ju jacka på mig!!!
Skulle någon dock mot förmodan kolla
in genom fönstret skulle man se att jag
faktiskt har rött på mig!

Ingen Finspångsfärd blev det  idag =( 
faktiskt lite ledsen, såg ju fram emot
caféet ikväll...
Blir till att packa upp tandborste igen..
för att sedan packas ner efter frukost
imorrn för då blir resan istället... 
See you soon!
                                                                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;