fru mamma fotograf

Besökshelg!

Publicerad 2007-09-17 19:48:24 i Livet,

haha, låter som om vi e fångar lr nåt
och bara få ha besök vissa helger
men så är det ju iNTE!
Min mor och far var dock här och hälsa
på oss från fre-sön.
Hade en verkligt skön helg, shopping
på lördagen och go middag på kvällen.
På söndagen åkte jag även en liten
snabbsväng till Liseberg och fick
krama lite på mina underbara ungdomar
som hade invaderat stan ; )   Det va mycket
najs att träffa er igen, nästa gåmg får de
bli en lite längre stund!
Mötte även upp min bror där så jag har nästan
träffat hela la familia! 


idag har jag jobbat igen , men denna gång på en
Förskola, trivs bättre där faktiskt än högstadiet =)

 Gotta go!!!

Kraaam!

Kommentarer

Postat av: Frida Andersson

Publicerad 2007-09-17 20:35:29

Härligt att det var bättre på dagiset!
Var jättekul att ses, men jag håller verkligen med om att vi borde ses ett lite längre tag! Jag får ringa någon dag istället..
saknar dig!
kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;