fru mamma fotograf

vulkanutbrott

Publicerad 2007-10-22 12:04:07 i Bali,


 Towe... du gjorde mig och gor mig lite
orolig med fragor ang. vulkaner...
men har har dte inte vart ngt vad jag vet...
tror inte de finns ngn vulkan har..
enda utbrottet som varit ar val att jag
o robin blev lite irriterade pa var
ledare som ska ha koll pa laget,
schema, utgifter osv men som knappt
har koll pa ngt och helt plotsligt
tror att vi gor en DTS.  men det "utbrottet"
varade inte sa lange...

 nu e vi pa norra Bali, kommer vara mycket
pa ett barnhem under veckan och oxa ngt
besok till en by en dag...
Vi ska dock ta en dag ledigt, for vi missade var
lediga dag forra veckan sa pa torsdag ska vi till
en turisort som ligger typ 5 min harifran...
ska bli grymt skont!

det blir verkligen sa manga intryck och varje gang
jag ser ngt nytt sa tanker jag att "detta maste jag
beratta om" men sen nar jag val sitter har sa har
 jag glomt bort t det forsta intrycket... :/

 
Nu ska jag ga upp pa takterassen och svalka av mig lite...   :P

Kommentarer

Postat av: patricia

Publicerad 2007-10-23 00:41:13

hej hjärtat!
gott att lsa att du verkar ha de bra där borta!
de komiska e ju att de var till new castle basen i aussie jag och hanna egentligen skulle ha ended up. men sen blev de ju som bekant brisbane.
men ingen steve från florida där eller?
sänd mig gärna ett mail och berätta mer om allt!
puss

Postat av: Frida

Publicerad 2007-10-24 14:38:39

okej Elin, jag erkänner... Nu har jag nog läst det har inlägget trettielva gånger och ändå inte skrivit någon kommentar...
Nu får du iallafall étt litet tecken på att jag lever (otroligt nog överlever jag kylan, men en rejäl förkylning kunde jag inte smita ifrån...)

Hoppas ni fortsätter ha det bra, sola nån minut för mig med!

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;