fru mamma fotograf

salt salt salt!

Publicerad 2007-10-18 11:32:11 i Bali,

Kom upp ur vattnet for ett liten
stund sen, saaaa stora vagor, helt undebart!
men oxa lite scary... rakade gora en handvolt (!)
ofrivilligt och sen va jag helt disorienterad..
men de va riktigt kul!

Vet inte om jag skrivit om DTS-teamet fran
Newcastle, Aussi, men de kom i lordags iaf,
ett gang pa 8 pers, huuur mysiga och roliga
som helst! Kul med lite unga vasterlanningar
pa stallet oxa.. vi hanger med dem typ hela
tiden och har mycket arbete tillsammans oxa.

igar va vi i ett slumomrade och hade skola typ,
de har inte rad att skicka sina barn till
skolor sa de flesta kan varken lasa eller skriva!
de flesta barnen visste inte ens hur gamla
de va eller nar deras fodelsedag va...
sa hemskt men anda verkligen skont
pa ett satt att bara fa vara dar och ge dem
karlek och bry sig om dem...

om en halvtimme ska vi tillbaka till basen och
kaka middag, god mat hitills, mycket fisk
(bor i en fiskarby) och mycket ris saklart...


skriva garna ngt sa jag vet vilka som
kikar in har lite da och da... Frida antar jag? :P

Kram pa er!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2007-10-19 08:18:56

Hej!!

Låter som att du trivs riktigt bra förutom med maten och vattnet då, de som du dricker alltså ;). Blir allt lite avis, här är det 6 grader varm :( o mörkt...

Många kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;