fru mamma fotograf

Delfin!

Publicerad 2007-10-30 13:56:28 i Bali,

 Sa har jag aaaaaantligen sett
en delfin pa riiiiiktigt nara hall....
sa nara att jag kunde ta
pa den!!! Bara ett problem...
eller en trakig sak rattare sagt..
den va DOD!
Nar vi kom ner pa stranden
idag sag jag ngt vid strandkanten..
och da lag den dar...en liten
delfinunge!!!
usch usch.. va ju inte riktigt
sa jag ville klappa en delfin... =/

Till frukost at  jag antligen
 ngt annat an chokladflingor/
frosties och toast med jordnotssmor:
Havregrynsgrot!!
Halleluja va gott dte va!
Ingen lingonsylt dock men
hittade annanassylt
som faktiskt gick valdigt bra!
Hittade havregryn igar sa nu kommer
frukostarna bli riktigt yammiga =)

Idag skule vi haft engelska
med en barngrupp pa
morgonen men de visade
sig att den lektionen skulle
handla om rattstavning pa
indonesiska sa vi hade
inte sa mycket dar att gora,
sa da skulle vi hjalpa
till kl 16 istallet med en
annan grupp som hade
engelskalaxa meeeeeen helt
plotsligt hade de ingen laxa
sa vi behovde inte
hjalpa till dar heller...
slapp dag... hade dock
middagsdisken sa nagot har jag ju gjort...
 och legat pa stranden... och badat...
och last bibeln... och lost suduko...
och sovit... och vart pa Trolley...
SE! jag har gjort massa... busyday helt klart... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;