fru mamma fotograf

Back @ Jimbaran

Publicerad 2007-10-27 14:32:48 i Bali,

Idag kom vi tillbaka till Jimbaran,
markligt for dte kandes verkligen som
om jag kom hem! Vanjer sig val latt
antar jag...  snart har jag faktiskt bott
langre pa Bali an i Goteborg...

Trodde att Singarajaresan skulle
bli helt hemsk men med facit i hand
sa vart det riktigt bra :)
Alla barn man traffat pa barnhemmet,
vart i olika kyrkor.. oh! maste beratta
om i ...tors tror jag att det va nar vi skulle
upp till en kyrka i bergen... varsta krokiga vagen,
livradd, inga racken lr nat... sen nar vi ska
upp i en brant backe sa orkar inte bilen!!!
Blir staende nagra sekunder innan Alther
borjar rulla ner istallet! Evakuerade bilen
sa snart som mojligt och tack o lov
kunde han komma upp utan alla
extrapassagerare och vi kunde
fortsatta var fard... Kyrkan som vi kom till
lag precis vid vagen fast man kunde knappt
se den for alla buskar sa vi en liten stig gick
vi ner och kom till en fyrkantigt liten byggnad,
val inne var det stora fonster ut over dalen
-helt otroligt vackert!!!
Man blir riktigt facinerad over att det nastan overallt,
tom har dar det ibland kanns som varldens ende,
anda finns troende forsamlingar... och man ar lixom
anda enade tillsammans, ber och sjunger tillsammans
och forstar egentligen ingenting av vad den andre sager
men anda enade-tufft!

Akte som sagt hem idag fran Singaraja.... skitsurt att saga hejda
till ganget men som tur e stannar de 2 veckor till denpasar
sa forhoppningsvis kan vi halsa pa dem dar eller traffas i
Kuta... Sen ska de vidare i Java men innan de ska tillbaka
till Australien mots de upp pa Bali igen sa da kanske
det blir ytterligare en gang till innan vi aker hem :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2007-10-29 20:28:02

Jag blir helt förfärad när jag läser om den hemska bilfärden Hoppas du inte ska ut på fler sådana.Härligt med sån gemenskap som du beskriver både med gänget och med dem i kyrkan.Det var härligt att höra din röst när du ringde. Det uppskattar vi mycket.Jag är inne och läser dina inlägg varje dag för att se om du skrivit något nytt.Ha det så härligt och var rädd om dig så hörs vi snart igen.Kramar från mamma och pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;