fru mamma fotograf

softish

Publicerad 2007-11-13 08:29:56 i Bali,

Nu kanns det verkligen att jag har semester...
vaknade vid 8 imorse, gick ut en halvtimme senare
och simmade nagra langder i poolen.... solade lite,
behover verkligen inte oroa sig for att vrida solstolarna
for att fa sol, den star nastan rakt upp anda!
 Tog ett litet break vid 9-9.30 och at frukost for att sedan
sola igen.. orkar inte ligga alls lange, sjukt varmt!

innan lunch tog jag mig en liten shoppingtur
bland alla sma marknadsstand, alla drar i en
fran hoger och vanster och vill att man ska
kopa.. lite jobbigt faktiskt men nu har jag
borjat ignorera bara...

Ska surfa lite i eftermiddag tankte vi,
solen ar inte riktigt lika stark da och
fortfarande bra vagor sa....

Kvallen kommer nog besta i....  softa...
en svang pa Starbucks... borjar bli riktigt
bundis med personalen nu... haha...
Kanske blir det att se ngn film... och simma lite
langder innan jag gar o sover...


 En helt vanlig dag for  Elin i Kuta helt enkelt...

 En liten cermoni av ngt slag som jag motte idag pa min shoppingtur

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2007-11-14 19:56:21

älin!!!! fy vad jag saknar dej :)
men du verkar ha det riktigt härligt.. blir lite avundsjuk faktiskt;)

massormånga kramaar från emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;