fru mamma fotograf

Sjungande Starbucks

Publicerad 2007-11-19 16:56:59 i Bali,

idag har vi vart och dykt =)
Blev hamtade pa hotellet kl 7 imorse
och akte till Tulamben dar vi gjorde
2dyk. det forsta va pa ett 120 m langt
vrak! Grymt haftigt, lag bara pa 5-30 m
sa vi kunde simma och se hela!

 Nar vi kom hem gick vi och kakade
fodelsedagsmiddag for Robin fyller ar idag!
Blev pizza pa vart vanliga hak och
kolla pa 7.30filmen.. sen gick vi
till vart andra dagliga hak -Starbucks.
jag kopte en t-shirt dar igar som jag +
alla i personalen signa som Robin fick
idag sen lite senare sa kom alla som
jobba idag ut och sjong for honom
och gav en liten tartbit med ett ljus i =)
heeeelt underbara!

    Lite overvaldigad?


  Trojan fran mig med allas autografer pa =)


    Love alcohol...?


   Fodelsedagsfika!!!

Kommentarer

Postat av: Jacob B

Publicerad 2007-11-19 22:18:32

HEJ!! Jag tycker att det är jättekul att du skriver så mycket i din blogg, har läst allting flera gånger och har blivit enormt sugen på att åka utomlands =)
Hälsa grattis till Robin på födelsedagen och ha det fortsatt trevligt på Bali!
Kram Jacob

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;