fru mamma fotograf

Bilder!

Publicerad 2007-11-12 07:05:03 i Bali,

Aaaaaaaantligen lite bilder! Men nu ar de har, nagra stycken iaf, har inte overfort alla eftersom det tar san enorm tid!
 idag gick vi upp 8, faktiskt ar det langsta jag sovit till 9, sa ingen sovmorgon har inte! At frukost och gick sen ner till stranden med surfbradan under armen. Ungefar iaf for bradan e sa bred och armarna mina sa korta sa... Ja, jag bar val inte bradan snyggt eller som man ska men huvudsaken ar ju att jag kommer ner till stranden och det gjorde jag aven denna morgon. Vagorna va riktigt bra och riiiiktigt stora...  de a skitsvart att ta sig ut, lyckades en gang lite halvt men jag tranade balans istallet och det kan man ju gora lite langre in nar vagen redan brytits.
 legat vid poolen en svang oxa innan det va dags for lunch och nu e de snart dax for eftermiddagspasset i vagorna!



   Fiskebat i Jimbaran (dar vi bodde forst)

 Fiskare som kollar dagens fangst....

  Aaron & Rodrigo fran DTS-teamet haller pa att mala...

  Utsikt over samurajtak nar vi diskar vara tallrikar...

  Komang(i rod troja) grillar fisk pa var terass

   Jag med nagra barn i ett slumomrade

  Bess (underbar tjej fran Dts-teamet) och Robin

   Jag och Whitney, en helgalen skon tjej fran Aussi!

  Myror finns det overallt! Bits gor de oxa!



Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2007-11-12 15:36:08

ÅHH!!
vad kul att se lite jättefina kort!
ni verkar ha det bra, fortsätt med det!
Här hemma har det snöat flera gånger och det är snorkallt! Så tänk på oss nån gång när du ligger på stranden, vi tänker på dej och saknar dej massor!
ha det super!

Postat av: mamma

Publicerad 2007-11-12 18:30:32

Härliga bilder Jag blir väldigt avundsjuk på havsbilderna Vattnet ser underbart ut. Vilken färg, skulle vara något att åka båt i. Här hemma har vi 1 dm snö och kallt. I helgen var vi i Stockholm och allt gick bra. Nu har du varit borta mer än halva tiden och vi saknar dig jättemycket och ser fram emot att snart få träffa dig igen. Kramar från mamma o pappa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;