fru mamma fotograf

Sola!

Publicerad 2007-08-01 12:49:25 i Livet,

Idag är det jättefint väder och jag vill bara
springa ut och lägga mig på en filt på gräset
med bra musik i öronen och en bra bok...
eller kanske min nyinköpta korsordstidning!
(fick verkligen upp ögonen för korsord i Adriansnäs,
de e ju jättekul!!!)

Tyvärr får man inte alltid som man vill,
idag är nämligen tvätt- och såklart packdag!!!
Aptrist! Men det går iaf framåt om än lite långsamt...
och på lördag ska allt rullas härifrån!?!
Ska iaf ta en tur ut till sväronen i eftermiddag,
missade min morgonpromenix idag, va sjukt trött
så jag orkade inte upp...
Men det kompenserar jag genom att cykla ut dit sen =)

Ngt som inte är jättekul är att min digitalkamera
har gått sönder... skitsurt faktiskt, gick sönder
på första bröllopet i sommar jag va på
så nu har jag inte kunnat ta ngt kort på bröllop...
jo analogt såklart men de bilderna har jag ju inte fått än =/
Bearbetar Björn på att köpa digital systemkamera istället...

Nu ska jag ner och hänga tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;